internet op blackberry?

weet iemand mischien hoe ik gratis internet enz op mijn blackberry curve 8520 kan krijgen. en als niet welke abonnement ik dan moet nemen het is een blackberry van t mobile simlock vrij heb er een kaartje van vodafone in zitten welke moet ik nemen

al vast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

In jouw geval kun je dan alleen "gratis" internetten als je wifi thuis hebt of bij wifi-hotspots zoals bij de McDonald's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis internet kun je er niet op krijgen. Verder heb je als je bij T-mobile een Blackberry internet afsluit 1GB aan data per maand, bij Vodafone is dit 250 MB per maand. T-mobile heeft echter nogal eens slecht bereik en mijn voorkeur zou dan uitgaan naar Vodafone of KPN. Thuis kun je via wifi op internet al heb je sowieso Blackberry internet nodig als je zou willen pingen of msn-en , ook als je via wifi zit heb je een BB abonnement nodig als je van ping of msn gebruik wilt maken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er is ook een mogelijkheid om een Blackberry prepaid kaartje te kopen. Als je deze van T-mobile of KPN neemt dan krijg je na de eerste keer opwaarderen met 20 euro wel 3 maanden gratis internet er op, daarna kost het 12,50 per maand