Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een abonnement annuleren als het nog niet geleverd is en dan ergens anders een nieuwe bestellen?

Ik heb een abonnement met een HTC sensation besteld bij de phonehouse webshop. Er stond vermeld dat deze op voorraad was en de volgende dag geleverd zou worden. Dat was niet het geval en na een telefoontje bleek dat het product helemaal niet op voorraad was. Is het nu mogelijk dat ik het abonnement annuleer en dan bij gsmeasy bestel? Is het niet zo dat ik nu ergens ingeschreven sta en niet 2 abonnementen ergens kan laten lopen. We hebben namelijk nog niets getekend.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
928

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als jij zwart op wit hebt dat het de volgende dag geleverd zou worden sta je sterk. Verder heb je altijd een bepaalde bedenktijd, ik geloof minimaal een week,dus je kunt het gewoon cancelen.

Toegevoegd na 10 minuten:
Het is maximaal een week dus als het nog geen week geleden is mag je het zonder opgaaf van redenen annuleren. Mocht de week al voorbij zijn is phonehouse verplicht om binnen een maand het product te leveren,anders heb je opnieuw het recht het contract ongedaan te maken.

Toegevoegd na 21 minuten:
Nog even een aanvulling. Al wil je 5 abonnement afsluiten kan dat :-) dus als je al een aanvraag hebt lopen,kun je ook bij een ander een gewoon een aanvraag doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok heel erg bedankt voor alle informatie. Dan ga ik hem nu annuleren.

Andere antwoorden (1)

Je moet even bellen met de phonehouse en even je bestelling annuleren! Kijk wel even een paar dagen later of je je geld al terug hebt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok thnx

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding