MSN op je Samsung Jet?

Ik wil MSN op me telefoon hebben. Ik heb niet zon voorstander van de volledig online varianten. Voor zover ik heb kunnen vinden zijn er nog maar bizar weinig applicaties voor de Jet. Vooral omdat die alleen JAVA (*.jar) support en dus geen windows mobile apllicaties. Iemand die een jet heeft en daar fatsoenlijk op kan msne?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dankzij FOK: "Ja, dat kan. Moet je even zoeken op de site van eBuddy, die hebben een applicatie voor MSN op zulke telefoons."

Volgens mij moet je die applicatie op je mobiel kunnen downloaden via http://www.ebuddy.com/mobilebeta/index.php