iPhone 3G blijft in herstelmodus hangen?

Hij blijft dus in de herstelmodus staan! Heb al van alles geprobeerd, het gaat goed tot de laatste minuut en dan krijg ik foutmelding 1015..uiteraard heb ik al op Google gezocht, en alle tips opgevolgd maar niets hielp.. Wie heeft voor mij de gouden tip om 'm weer aan de praat te krijgen? Het enige wat ik wilde was de nieuwe software erop zetten en toen gebeurde dit..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

1015 houdt in dat die in een recoverymode zit. Je kan hem eruit halen door ired, if tinyumberrela te gebruiken. Dat is afhankelijk van je firmware. Het kan in 1min opgelost zijn.

Toegevoegd na 30 seconden:
If=of
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb dit ook gehad en ben ermee naar de telefoonwinkel gegaan wat tenzij je erg technisch bent is dit niet zelf op te lossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En kunnen ze het daar ter plekke oplossen? Of moet ie dan op gestuurd worden?