Ik wil een Blackberry kopen en mijn huidige simkaart erin (met onbeperkt internet). Kan ik met mijn abo in een blackberry wel internetten zonder BIS?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je lunt wel internetten, maar je beschikt miey over de BB services.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,je kunt dan gewoon internetten. Je kunt alleen niet pingen msns-en en push berichten (email) ontvangen.
Het zou zonde zijn als je daar geen gebruik van kunt maken gezien dat de bb juist aantrekkelijk en handig maakt. Als je provider KPN, Vodafone of T-Mobile is, dan kun je je heel simpel met 1 telefoontje naar de klanten service, je Gewone internet laten omzetten naar Blackberry internet. De kosten zijn vrijwel gelijk. Afhankelijk van je provider kun je zelfs goedkoper uit zijn en mocht je duurder uit zijn kost dit maximaal 2,50 euro per maand extra.