Waar moet ik op letten bij een keuze maken tussen de Iphone en de Blackberry? (Lees beschrijving)

ik heb nu de Galaxy S en ik wil de BlackBerry of de Iphone. Internet wil ik er wel op kunnen maar niet voor website's, het gaat me meer om apps zoals whatsapp, ebuddy, scydo etc. Ik wel er mp3 op hebben, goede camera, agenda... Ik ben wel altijd touchscreen gewend...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik zou voor de iPhone gaan.
Nooit nare ervaringen mee, batterij is geweldig.
Ik laat de hele dag wifi en 3g aan, ga met gps aan van en naar school.
Zit de hele dag op mijn mobiel, en met al deze dingen is mijn mobiel s'avonds nog op 20%.
Verder is hij supper makkelijk in gebruik, heeft goeie apps, en hij is bij mij nog nooit vast gelopen.
Ik heb er 1200 liedjes opstaan en door de dockconector kan ik hem zo in mijn mengpaneel klikken, en laat hij meteen op.
Al dit soort functie's heb ik nauwelijks ergens anders gezien.
De camera's zij ook goed, vooral die aan de achterkant, waar je hele mooie foto's kan maken.
Ook de appstore is beter, met meer apps, duidelijker enz.
Verder is het tochscreen ook heel handig vooral met typen en foto's bekijken.
Ik zou zeker voor een iPhone gaan.
Maar dan wel even wachten op de iPhone 5.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat niet in waar ik op moet letten bij m´n keuze dus ik vind dit meer een reactie.

Andere antwoorden (3)

Iphone is echt een muziek-mobiel. Je hebt er meer apps op, een mooiere camera en je hebt een mooie browser.

Blackberry is ook aan te raden, maar dan wel de Bold, niet de Curve. Blackberry is een mooie telefoon met een handig toetsenbord, fijner dan de Iphone. Daar heb je nog kans dat je touchscreen afwijkt, wat altijd wel weer goedkomt.

Als je al een Ipod hebt, zou ik geen Iphone kopen.
Op beide telefoons kan je whatsapp, ebuddy & scydo.

Veel succes met kiezen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen Ipod, ik wil m'n mobiel ook gebruiken als 'muziek-mobiel' om de apps nou ja, als ik Whatsapp, Ebuddy & Scydo meer heb dan heb ik verder niet echt apps nodig iig niet voor games dat gebruik ik amper. Bij de Iphone heb ik de pluspunt met de app waarmee ik geld kan verdienen, was onlangs nog op tv weet niet meer hoe die heet. Bij de blackberry heb ik de pluspunt: pingen. Dus het is voor mij nogal een lastige keuze.. Maar bedankt voor je antwoord, heb er zeker wat aan ;)!
Als ik jou was zou ik dan gewoon de Iphone nemen ik zelf heb een Blackberry Curve en je word af en toe echt gek van dat ding want hij loop vaak vast of word heel sloom of gaat opeens de batterij binnen 3 uur leeg & apps die regelmatig vastlopen (of ik heb gewoon een verrot toestel :P) ... en ik heb zelf een iPod (niet dat dat helemaal te vergelijken is) maar daar ben ik echt heel tevreden mee en heb ik nog nooit proberen mee gehad. Dus als ik de keuze opnieuw kon maken had ik iPhone gekozen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met m'n Galaxy S heb ik ook last van vastlopende apps enzovoort, ik heb wel gehoord dat de curve ''slecht'' is, weet verder niet of het waar is en wat er slecht aan is.. Misschien is de bold beter dan de curve, dus ik zal daar even na kijken. Bedankt voor je antwoord iig ;)!
Dit beantwoord je vraag mogelijk