Kan ik Prepaid blackberry sim only van vodafone of andere netwerken op mijn bb bold 9780 doen? Hoe duur gaat dat worden? En hoedoe ik dat?

Ik heb een bb bold 9780 en wil daar internet op hebben is Een prepaid blackberry sim only de oplossing? hoe duur gaat het worden? en hoe doe ik het

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Gewoon blackberry simkaart van vodafone 20 euro en dan kun je met 12,50 pinge enal dus je moet minimaal 12,50 beltegoed hebben!

Veel suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje wel je hebt me zeker geholpen