hoeveel verbruikt blackberry messenger(ping) per maand?

Uitgaande van regelmatig pingen, vaak kijken of er iets is veranderd enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

1 bericht is 1kb. een heel lang bericht misschien iets meer.

1000 berichten (zowel verzenden als vervangen) = 1MB Dataverkeer.

Wat het per maand verbruikt ligt aan hoe jij ping gebruikt.

Ook mensen die hun naam veranderen, of jij een fototje van hen bekijkt... allemaal 1kb, een fototje mss 10kb

Toegevoegd na 49 seconden:
Uiteraard afbeeldingen(meestal groter dan die kleine schermafbeeldinkjes) downloaden kost het aantal KB/MB vd afbeelding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een berichtje is tussen de 5 en 10 kb. Dus niet 1 kb zoals eerder gezegd werd. Als je echt elke dag de hele dag pingt verbruik je nog geen 100 mb per maand weet ik uit ervaring. Mocht je thuis wifi hebben waar je bb ook mee verbonden is verbruik je nog veel minder van de data van je abonnement of je prepaid. Ik ping elke dag veel,heb msn ook aanstaan,lees mijn mails en surf regelmatig op internet en zit altijd rond de 100 mb verbruik per maand.