Hallo ik heb een Blackberry met een abonnement. Ik moet me abonnement nog 1 jaar betalen, maar ik wil een nieuwe blackberry.?

Kan ik me simkaart gewoon in me nieuwe blackberry zetten als ik het hebt gehaald. Of kan dat niet? Me provider is T-Mobile.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

kan wel, maar dan moet je nieuwe bb wel simlock vrij zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima antwoord +1
Ik neem aan dat je een nieuwe bb koopt met prepaid simkaart, en dan je simkaart met abbo erop zet? Dan zou ik een bb kopen met een prepaid tmobile kaart. Als je telefoon simlock vrij laat maken valt de garantie. Je kan geloof ik soms ook simlock vrije telefoons kopen, maar die zijn meestal een stuk duurder. Je kan soms ook je abbo afkopen, dat is wel duur, maar als je een vrij nieuwe bb wilt, is die aankoopprijs ook heel hoog. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou nog 9 maanden w8te dan kun je alvast een nieuw toestel kiezen en je abbo verlengen.