Ik bel zomaar iemand terwijl ik ze niet echt bel? hoe kan dit

Huuh zo raar! Me moeder zei net toen ik thuiskwam van school dat ik haar belde s'ochtends tijdens het fietsen. Ze hoorde me fietsen, en mensen praten in de achtergrond, maar ik hoorde haar niet, en ik hoorde haar niet bellen. Maar ik belde haar toch. Terwijl ik dat niet wist. En ik zat niet aan mijn mobiel,en hij stond op vergrendelen. Hoe kan dit? Ik vind het maar eng.

Groetjes Samaa

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2.3K

Het beste antwoord

Het zogenaamde broekzakbellen, soms kan het gebeuren dat in je zak toch de beveiliging erafgaan en er een nummer wordt gebeld. Kan je oplossen door een andere beveiliging te nemen met toetsen die niet dicht bij elkaar zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, maar hoe bedoelt u met de laatste zin? Ik heb een lg-kc910, als dat ermee te maken heeft? Maar wel bedankt voor uw antwoord :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh, maar hoe stel ik dat in? Als het een pincode is, dat heb ik al, en mijn mobiel staat vaak aan.
Maar bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar me mobiel staat altijd aan, en dat heb ik al ;)

Andere antwoorden (2)

Telefoon kan af toe doordat ie in een broekszak zit door beweging de vergrendeling afhalen en kan de telefoon door beweging soms iemand bellen. Is gewoon veel pech. Zorg ervoor dat je telefoon niet in je broekzak zit of een voorscherm heeft. Is mij ook diverse malen overkomen. Je hoeft niet bang te zijn!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan gebeuren zoals hierboven besproken, uit ervaring heb ik aan mijn contacten een naam aangemaakt met alleen A en een niet bestaand nummer. Meestaal belt je op die manier de bovenst in je lijst en in dit geval de A. Helaas werkt dat niet als hij toevallig op laatst gebelde nummers komt en daar de bovenste van pakt.