Hoeveel gaat 'de goedkopere versie' van de Iphone 4 kosten en wanneer komt die uit?? En heet de versie de Ipone 4S?kan je me ook functies vertellen?

Iphone goedkopere versie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet niemand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je erbij dat die gaat komen dan? Totale onzin namelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vertellen mensen en ook op internet staat er info over??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPhone 4 iOS gaat die heten hoe duur weet niemand maar wel goedkoper
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt eind september uit dacht ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.5iphone.nl/171/twee-nieuwe-iphones-in-september-iphone-4s-en-5/ Deze heb ik net gevonden!
maar weet iemand of het roddels zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom stelt iedereen dezelfde nutteloze vragen? Hij is er nog niet. Niet op Google en ook niet op GV!

Antwoorden (2)

Niemand weet dit nog dus er zal hier geen antwoord op zijn. Er zijn wel geruchten maar ik denk dat als je hier een goed antwoord op wilt dat je 1 à 2 maanden moet wachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij wordt waarschijnlijk 8gb, en dat is goekooper maar waarschijnlijk noemen ze hem dan niet iphone 4gs maar eerder 4g 8gb ofzo iets.