Kan ik pingen via wifi op een prepaid blackberry simkaart?

Ik wil een blackberry kopen, met een prepaid kaartje van bijvoorbeeld Hi. Wel een blackberry simkaart natuurlijk. Maar, kan ik dan gewoon het internet uitzetten (waarvoor je moet betalen) En verder internetten op wifi? Als dat beschikbaar is natuurlijk. En kan ik dan ook pingen via Wifi? Gratis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ja dat kan maar je moet wel blackberry bundel hebben.

Toegevoegd na 29 seconden:
Dus dat is niet echt gratis.. :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb Blacberry Torch en ik heb gewoon een simkaart en prepaid van T Mobile en ik kan gewoon gratis pingen en met WiFi kan ik ook gewoon gratis pingen,dus ja dat kan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen BlackBerry simkaart, maar kan wel gewoon met wifi op internet en pingen.

Toegevoegd na 49 seconden:
Ik heb trouwens en Curve 8900.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms krijg je hem er al gewoon standaard bij maar dat weet je dus niet.. Ik zag de vorige keer bij een provider dat je hem er voor 20 euro bij moest kopen. maarja ligt aan de provider................