Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ga een bb kopen met een abbo van 250sms 250belminuten en 1 gig internet is die 1 gig genoeg om de hele dag te pingen en op msn en youtube te gaan??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
690

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat is zeker genoeg!
Wees maar niet ongerust
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om 1 ping bericht te sture gebruik je ongeveer 0,005 mb ofzo dus das heeel weinig en een youtube filmpje is gemiddeld 25 mb. Maar je moet bij sommige providers betale voor youtube he
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat laatste is niet waar, volgens de regiring mogen providers geen onderscheid maken tussen diensten die het internet gebruiken.
Dat is niet genoeg. Youtube gaat hard. Wat hierboven al gezegd werd, dat het 25mb per filmpje is, dat is volgens mij overdreven, maar dan zou je maar 40 filmpjes kunnen kijken. Msn en ping kosten nauwelijks data, dan kom je er pas overheen als je elke secinde tien berichten stuurt. Mijn advies: youtube beperken tot een minimum of alleen op wifi en dan is het prima
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe is 1 gig een hoop aan internet. Als je alleen sociale media, email en chat gebruikt, kom je daar lang niet aan per maand. Ga je naar Youtube, dan zit je bij zo'n 50 filmpjes al aan 1 gig. Uitkijken dus! Neem een onbeperkt internet abonnement of kijk Youtube filmpjes voornamelijk via je laptop of computer. Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding