Wordt een iPhone langzamer als je veel applicaties installeert en de-installeert?

Net als bij Windows het geval is, of heeft dit totaal geen performance-gevolgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nee, daar wordt een Iphone niet trager van.
En Windows trouwens ook niet, als je extra aandacht geeft aan het un-installen van je applicaties.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
windows wordt zowiezo trager, wat je ook doet:)
AWM
14 jaar geleden
LOL. Er is hoop: Windows 7. Binnen ruim één minuut geboot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows wordt wel trager aangezien er vaak allerlei onderdelen worden opgestart welke nodig zijn om de applicaties te draaien. Veel van deze processen kun je wel verwijderen uit je opstartproces, dat wel (zoek op 'msconfig').
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet goed gelezen, zie dat je dat al hebt opgemerkt.
AWM
14 jaar geleden
@Biertje: Lees de vraag nog eens.
"als je veel applicaties installeert en *de-installeert*.
Heb je dan nog steeds die mening?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je mijn 2e reactie gelezen? :)
AWM
14 jaar geleden
Ja, die hebben elkaar gekruist. Je mag mijn reactie verwijderen hoor!