Is het mogelijk om uit 1 telefoonbundel met meerdere telefoons te bellen, sms'en en internet te gebruiken? Welke provider heeft dit oa?

Wij willen met 1 gezin een bundel waar we allemaal uit kunnen bellen. wel heeft iedereen een eigen nummer en telefoon. Het belgedrag kan dan beter in de gaten worden gehouden en lijkt ons de oplossing voor ons probleem

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dat kan geloof ik met een DUO-Sim. Maar ik weet het niet zeker. Anders zou ik zeggen; informeer eens bij een telecommaatschappij; ze zullen je graag willen voorlichten (en product verkopen) als ze die hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij t-mobile heb je een familie pakket dat houd in 1 persoon neemt abbonement van t mobile met dat pakket betaal je € 10 extra en de rest kan een t mobile simcard nemen dan kan je onbeperkt met elkaar bellen