Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe haal je piepende aanraaktoon weg bij mijn mobiel samsung s5560 star?

Als ik mijn mobiel heb aanstaan en ergens op het touch screen ergens op klik maakt die een pieptoon. Ik wil hem graag weghalen want ik heb op school hem in mijn tas zitten maar dan springt die door een per ongeluke stoot aan naar het opstarten dan moet het w8woord ingetypt worden maar elks keer als ik mijn tas aanraak klikt die op een cijfer. Ik weet dat ik volgensmij naar instelling moet en dan weet ik het niet er staat dan allemaal telefoonprofielen display en verlichting tijd en datum telefoon slim ontgrendelen aanraakpaneel toepassingen beveiliging netwerktoegang geheugen en instellingen resetten moet het misschien ergens anders als iemand het weet hoor ik het graag. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
609

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De piepende aanraaktoon haal je weg door op het geluids knopje aan de zijkant van je samsung te drukken en deze helemaal uitzetten.
Je kan ook gewoon je mobiel op stil zetten voordat je hem uit doet en hem dan in je tas stoppen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding