Datalimiet telecom providers zijn vaak gebaseerd op een optelling van het aantal MB's gedownload + geupload. Is dit rechtmatig?

Toegevoegd na 6 dagen:
Het ging me er om om dat men het vaak heeft over downloadlimieten. Echter heeft men het nu terecht over: dataverkeer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Heeft niets te maken met rechtmatigheid.

Als jij klant wil zijn bij een bedrijf, dan is dat omdat jij het product dat zij leveren wil afnemen. Het product dat deze telecom provider is een abonnement met een datalimiet die wordt gebaseerd op de som van de geuploade en gedownloade mb's.
Als jij het hier niet mee eens bent moet je naar een andere provider over stappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,
Jij wil het zelf afnemen, niemand verplicht jou dat.