Als ik Vodafone Internet Blox aanzet, kan ik dan meteen internetten via blox?

en hoe stel ik in dat ik een sms krijg als ik bijna over mijn data ben? heb ik genoeg aan 1gb internet, voor whatsapp, ping chat, hyves, ebuddy en soms wat surfen? Danku!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Bij Vodafone Internet Blox krijg je 1GB aan data. Aan 1GB heb je ruimschoots genoeg om te doen wat jij wilt. Bijvoorbeeld kost het 2 MB aan data om 1000 berichtjes te ontvangen en 1000 berichtjes te sturen via Whatsapp. Youtube is de grote datavreter. 1minuut YouTube kost 6MB aan data. Bij Vodafone krijg je een sms als je er bijna bent. Let wel op dat de databundel van de eerste tot de laatste van de maand loopt. Bovenstaande informatie is wel op basis van een abonnement.