Welke GSM moet ik kiezen?

Het is weer eens tijd om mijn GSM uit het stenentijdperk in te ruilen voor een nieuwer exemplaar. Ik heb nu een Nokia5140i (onder andere stootvast). Ik heb eerst mijn oog laten vallen op de telefoons van Sonim, maar die hebben niet genoeg gadgets. Daarna vond ik de Nokia 3720. Ik neem aan dat er nog meer toestellen bestaan, maar die ben ik nog niet tegengekomen.

Ik wil graag op mijn nieuwe telefoon: MP3 speler, fotocamera, Bluetooth, zaklamp en heel erg belangrijk stootvast.

Wie, oh wie, kan mij helpen aan een lijstje met telefoons die hiervoor in aanmerking komen. Ben niet in staat even naar de telefoonwinkel te gaan en op internet kom ik er niet meer verder dan boven genoemde exemplaren.

Alvast dank!

Toegevoegd na 21 minuten:
Oh ja, ik wil maximaal zo rond de 300 Euro uitgeven (telefoon zonder abonnement, ik heb een sim-only abonnement). Hoe minder hoe beter natuurlijk... we blijven op de kleintjes letten ;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeveel wil je uitgeven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh ja, da's wel belangrijk om even aan te geven. ik dacht maximaal rond de 300 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok, ik zal eens voor je kijken of ik wat kan vinden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, kan niets vinden wat aan al jouw eisen voldoet.

Het beste antwoord

Misschien is de Nokia 3720 Classic iets voor jou.

De 3720 Classic is bestand tegen stof en spatwater en kan tegen een stootje. De fabrikant heeft al vaker robuuste toestellen op de markt gebracht maar heeft daar nooit echt een vervolg aan gegeven. De Nokia 3720 Classic is IP-54 gecertificeerd. Volgens de fabrikant is het geschikt voor gebruik in veeleisende omgevingen, bijvoorbeeld aan en op het water en op bouwplaatsen.
De 3720 Classic biedt een sterk uithoudingsvermogen en het heeft een groot en helder 2,2 inch scherm. Verder bevat het een 2 megapixel camera, bluetooth, fm-radio en minizaklamp. Een andere extraatje is Nokia Maps, dat is voorgeïnstalleerd op de 1GB microSD-geheugenkaart. Een gps-ontvanger ontbreekt echter, evenals umts-ondersteuning.

Op de site van Nokia staat een filmpje die laat zien wat waar deze nokia tegen bestand is:

http://www.nokia.nl/ontdek-alle-toestellen/alle-toestellen/nokia-3720-classic

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze gsm kost rond de €150
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als ik jou was, kocht ik een Nexus One, deze telefoon moet je welliswaar zelf importeren vanuit Amerika, maar dan heb je een technologisch hoogstandje wat pas in juli / augustus naar Nederland.

De telefoon draait op het OS van Google, namelijk Android. Meer dan 40.000 gadgets en apps te vinden, dus voor ieder wat wils.

Toegevoegd na 49 seconden:
Ook komt de telefoon met een beschermhoes, waarmee je hem rustig even kan laten vallen zonder beschadiging.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga voor de nokia N97 mini. Dan ben ik meteen klaar voor de komende 5 jaar.
Heb ik altijd een mini computertje mee met internet, muziek, gps, bluetooth en camera.