Waarom kan ik mijn beltegoed niet opvragen (Blyk)?

Ik ben van Vodafone overgestapt naar Blyk, en heb mijn nummer over laten zetten. Eerder kon ik mijn beltegoed altijd opvragen via [*101#], maar nu mijn nummer is overgezet, lukt dit niet meer. Als ik nu mijn beltegoed wil opvragen, krijg ik de volgende melding: 'Dit nummer is geen Vodafone prepaid nummer.'
Naar [1200] bellen heeft ook geen zin; de verbinding wordt automatisch verbroken.
Heeft iemand ervaring en/of een oplossing?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is er toch iets misgegaan bij de overgang van Vodafone naar Blyk, want als je *101# belt hoor je een sms'je te krijgen met je beltegoed. Ik zou, via een vaste lijn, de Klantenservice van Vodafone even bellen (0900-0940; € 0,45 per gesprek) en tegelijkertijd Blyk mailen: http://www.blyk.nl/help/contact/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100