Waarom kan ik mijn beltegoed niet opvragen (Blyk)?

Ik ben van Vodafone overgestapt naar Blyk, en heb mijn nummer over laten zetten. Eerder kon ik mijn beltegoed altijd opvragen via [*101#], maar nu mijn nummer is overgezet, lukt dit niet meer. Als ik nu mijn beltegoed wil opvragen, krijg ik de volgende melding: 'Dit nummer is geen Vodafone prepaid nummer.'
Naar [1200] bellen heeft ook geen zin; de verbinding wordt automatisch verbroken.
Heeft iemand ervaring en/of een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is er toch iets misgegaan bij de overgang van Vodafone naar Blyk, want als je *101# belt hoor je een sms'je te krijgen met je beltegoed. Ik zou, via een vaste lijn, de Klantenservice van Vodafone even bellen (0900-0940; € 0,45 per gesprek) en tegelijkertijd Blyk mailen: http://www.blyk.nl/help/contact/
Pieter2011
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Tja, ik denk dat je weinig anders kan doen. Telefonisch is Blyk onbereikbaar. (Vreemd, voor een telefoonprovider!). Alternatief is om Klantenservice van Vodafone te bellen, want die zullen vast wel meer klanten aan de lijn gehad hebben met hetzelfde probleem. Anders kun je altijd nog een paar klachten droppen op de sites van b.v. Radar en Kassa; negatieve publiciteit vinden die telefoonjongens meestal niet leuk...