Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik mijn beltegoed niet opvragen (Blyk)?

Ik ben van Vodafone overgestapt naar Blyk, en heb mijn nummer over laten zetten. Eerder kon ik mijn beltegoed altijd opvragen via [*101#], maar nu mijn nummer is overgezet, lukt dit niet meer. Als ik nu mijn beltegoed wil opvragen, krijg ik de volgende melding: 'Dit nummer is geen Vodafone prepaid nummer.'
Naar [1200] bellen heeft ook geen zin; de verbinding wordt automatisch verbroken.
Heeft iemand ervaring en/of een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
575

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is er toch iets misgegaan bij de overgang van Vodafone naar Blyk, want als je *101# belt hoor je een sms'je te krijgen met je beltegoed. Ik zou, via een vaste lijn, de Klantenservice van Vodafone even bellen (0900-0940; € 0,45 per gesprek) en tegelijkertijd Blyk mailen: http://www.blyk.nl/help/contact/
(Lees meer...)
Pieter2011
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Tja, ik denk dat je weinig anders kan doen. Telefonisch is Blyk onbereikbaar. (Vreemd, voor een telefoonprovider!). Alternatief is om Klantenservice van Vodafone te bellen, want die zullen vast wel meer klanten aan de lijn gehad hebben met hetzelfde probleem. Anders kun je altijd nog een paar klachten droppen op de sites van b.v. Radar en Kassa; negatieve publiciteit vinden die telefoonjongens meestal niet leuk...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding