Hoef je om je iphone of ipod te jailbreaken alleen maar naar jailbreakme.com te gaan en cydia te downloaden?

Ik heb een 3g en er staat not support maar alsnog kan je met 1 of drukken op de knop je iphone jailbreaken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Je moet wel de juiste versie van iOS hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de aller nieuwste IOS moet je greenp0isn gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, voor jouw ios versie gaat het niet lukken via jailbreakme...
Er is wel een untethered jailbreak te vinden, daarvoor zou ik het volgende doen:

Controleer je firmware versie (instellingen, algemeen, info)
Zoek nu de geschikte jailbreak via www.redmondpie.com.
Zij hebben een geweldige reputatie op dit gebied en een heldere uitleg met video.
Ik hen er een paar dagen geleden weer een iphone 3g mee gejailbreakt.
Wel opletten dat je de untethered jailbreak kiest en geen tethered jailbreak. Na een tethered jailbreak kan je iphone nl niet meer zelfstandig booten!

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet ik trouwens ff w8en tot nieuwe ios uitkomt voor ik hem jailbreak?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, dat is niet nodig! Ik raad zelf trouwens een redsn0w jailbreak aan, uitsluitend prima ervaringen!