mijn mobieltje knippert steeds maar wilt niet meer opstarten, hoe los ik dit op?

als ik mijn samsung GT-E2121B aan wil zetten komt er een wit scherm met de letters: GT-E2121B te staan en daarna krijg ik een zwart scherm en dan weer precies hetzelfde.
weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Toegevoegd na 6 minuten:
voor de garantie ben ik net 1 maand te laat dus dat is geen optie!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de batterij er al eens even uit gehaald , dat wil nog wel eens helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja heb ik al gedaan maar daarna doet hij niks meer tot ik de aan-knop indruk en dan begint weer precies hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat er niks in de handleiding over dat je de telefoon kunt resetten ofzo? kan ik met mijn toestel wel, nadat ie een keer vastgelopen was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee staat er niet bij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn zoon ( helaas nu niet thuis, anders kon ik het vragen) heeft wel eens alles ge reset via de pc, tenminste als ik het goed begrepen heb toen
Houd je vraag in de gaten , krijg je geen goed antwoord dan vraag ik het mijn zoon, als hij thuiskomt

Antwoorden (1)

Nieuwe kopen en nooit meer een Samsung nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar al mijn telefoonnummers staan op de telefoon zelf en niet op de sim kaart dus ik wil graag weer dat hij het doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is dat nou weer voor onzin, ik heb alleen maar goede ervaringen met Samsung.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is dat voor zever Cerla? Dikke -!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb altijd problemen gehad met Samsung. Nu ik mijn iPhone heb nergens meer last van.