als je met blackberry 12,50 voor internet betaalt heb je dan onbeperkt internet?

ik snap het even niet

Toegevoegd na 30 minuten:
want ik wou t mobile

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

dit ligt eraan wat voor abonnement je hebt.
maar het lijkt me erg goedkoop voor onbeperkt internet.

en dan wordt er bij veel abonnementen nog onbeperkt internet vermeld, maar gebruik je internet 27/7 dan is het toch vaak nog voor de maand verstreken is niet meer te gebruiken.

dus ik verwacht dat je voor echt onbeperkt internet een stuk duurder uit bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan welke provider je hebt ik heb namelijk gelezen dan t-mobile kpn en vodafoon ( die laatste weet ik niet zeker) hun abbonoment gaan verhogen en dat je daar dus geen onbeperkt internet kan krijgen alleen een bepaalde aantal mb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat heb je niet. Afhankelijk van welke provider je hebt is het bij Vodafone 250 MB bij KPN en Hi 200 MB en bij T-mobile 1GB per maand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is bijna geen onbeperkt internet meer. Veel providers hebben de bundels verlaagd en onbeperkt internet is meestal fair use policy. Dit betekent dat na een bepaald verbruik de internetsnelheid dermate wordt teruggeschroefd (meestal 64 kbps) dat het onbruikbaar is.

Voor een goed overzicht van bijvoorbeeld abonnementen met de nieuwe black berry bold 9900 zie http://www.kiesmobiel.nl/vergelijk/mobiele-telefoon-met-abonnement/mobiele-telefoon/blackberry-bold-9900-zwart/966500?f1=mrk+blackberry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij T-Mobile prepaid blackberry (denk dat het daar over gaat) betaal je inderdaad €12.50 voor je Blackberry bundel. Je moet moet wel beschikken over een speciaal Blackberry kaartje van T-Mobile. Deze kost €19.99. Waardeer je met €20.- op dan krijg je 1GB aan data, wat 3 maanden geldig is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb je al een Blackberry gekocht compleet met t-mobile prepaid simkaart dan heb je het juiste kaartje al.

Toegevoegd na 3 minuten:
Uiteraard wel €20 opwaarderen voor de 1GB die 3 maanden geldig is. Bijkomend voordeel is dat als je deze maand opwaardeerd, de volgende maand 300 gratis smsjes krijgt. Dat is in principe elke keer zo. Om te kunnen blijven pingen is het wel belangrijk dat je minimaal €12.50 beltegoed moet hebben.