Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Maak ik kans op enige vorm van vergoeding?

Ik heb ruim 2,5 weken geleden mijn mobiele telefoon voor de 2de keer (1ste keer heeft de reparatie niet geholpen) opgestuurd naar Dynafix voor een reparatie aan het touchscreen. Ik heb hem aangetekend laten opsturen en volgens TNT is hij 2 weken geleden al bezorgd. Nu zegt Dynafix echter dat ze hem nog helemaal niet hebben binnengekregen.
Ik begin me nu enigzins zorgen te maken, wat als hij helemaal niet gevonden word, heb ik dan recht op een (schade)vergoeding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
575

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als het goed is heb jij bewijs van TNT gekregen dat zij m hebben afgeleverd. Dan heb jij dus bewijs dat zij jou telefoon hebben. Dus dan zijn zij m kwijt geraakt en moeten zij m evt vergoeden mochten ze m niet meer kunnen vinden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker kan je aanspraak maken op vergoeding.
Als je hulp nodig hebt om een strakke brief te schrijven waarin je ze aansprakelijk stelt zou ik even in je omgeving zoeken naar iemand die je daarbij kan helpen. Misschien heb je wel een rechtsbijstandverzekering? Dan kunnen die ook helpen. Maar jij kan bewijzen dat zij hem hebben ontvangen, zij niet dat ze hem hebben teruggestuurd.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding