Als ik (internet) blox neem (bij Blyk (Vodafone), wordt het geld dan van je beltegoed afgeschreven?

Is het niet ontzettend onhandig dat je steeds minimaal 10 euro aan beltegoed moet hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

het is wel handig om beltegoed te hebben zo wie zo maar je kan het ook online overmaken via vodafone je krijg wel van te voren een sms LS HET BLOX BIJNA Is afgelopen dan ben je gewaarschuwd om weer voldoende beltegoed op te waarderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Internet blox bij vodafone kost volgens mij al 10 euro per maand. Dus dan word die 10 euro inderdaad van je beltegoed afgeschreven. En nee het is niet onhandig. Juist handig dat je niet eerst via internet hoef te betalen voordat je het krijgt. Nu krijg je het gelijk !

Toegevoegd na 2 minuten:
En anders moet je wachten tot het geld is overgemaakt kan soms wel 3 dagen duren voordat het verwerkt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het wordt inderdaad van je beltegoed afgeschreven. Inderdaad onhandig.