Hoeveel kost het bellen naar het buitenland ?

Hallo iedereen ,

mijn vriendin zit nu voor 3 weken in italie en ik bel haar namelijk best wel vaak , ik met de huis telefoon ( upc ) naar haar mobiel ( Vodafone nederlands nummer ) en nu was mijn vraag hoeveel kost mij dit ongeveer . Voor haar weet ik dat het 80cent per gesprek is maar voor mijzelf weet ik dit niet
gr

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Jij betaalt gewoon tot aan de grens van Nederland, dus normaal tarief. Zij betaald de rest, dus wat haar provider haar heeft toegestuurd bij aankomst in italië ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Jij betaalt wat je normaal ook zou betalen als je haar hier in Nederland belt.
Pas op dat het voor haar niet te duur word!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4 cent per minuut en een start tarief van € 0,10 per gesprek naar alle mobiele nummers in Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je haar belt weet je telefoon niet waar ze zit dus gaat ie overal zoeken en krijgt hij een signaal uit italie, of waar ze dan ook zit.
Dus zij betaalt alle kosten omdat niet iedereen dus weet dat ze in het buitenland zit en niet opeens een hele hoge rekening krijgt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een extra Simkaart van Lebara, voor als ik naar het buitenland moet bellen, is ook veel voordeliger. Ik denk dat je zoals me voorgangers ook zeggen, je betaald tot aan de grens. Kijk anders op de website van je provider..