Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost het bellen naar het buitenland ?

Hallo iedereen ,

mijn vriendin zit nu voor 3 weken in italie en ik bel haar namelijk best wel vaak , ik met de huis telefoon ( upc ) naar haar mobiel ( Vodafone nederlands nummer ) en nu was mijn vraag hoeveel kost mij dit ongeveer . Voor haar weet ik dat het 80cent per gesprek is maar voor mijzelf weet ik dit niet
gr

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
831

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Jij betaalt gewoon tot aan de grens van Nederland, dus normaal tarief. Zij betaald de rest, dus wat haar provider haar heeft toegestuurd bij aankomst in italië ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Jij betaalt wat je normaal ook zou betalen als je haar hier in Nederland belt.
Pas op dat het voor haar niet te duur word!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4 cent per minuut en een start tarief van € 0,10 per gesprek naar alle mobiele nummers in Nederland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je haar belt weet je telefoon niet waar ze zit dus gaat ie overal zoeken en krijgt hij een signaal uit italie, of waar ze dan ook zit.
Dus zij betaalt alle kosten omdat niet iedereen dus weet dat ze in het buitenland zit en niet opeens een hele hoge rekening krijgt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een extra Simkaart van Lebara, voor als ik naar het buitenland moet bellen, is ook veel voordeliger. Ik denk dat je zoals me voorgangers ook zeggen, je betaald tot aan de grens. Kijk anders op de website van je provider..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding