Hoe zet ik internet via mobiel netwerk uit op blackberry curve 9300?

Ik heb een bb curve 9300 maar geen internet abonnement. ik wil de internet verbinding via HI dus graag uitzetten, wifi heb ik al aan. Tijdens roamen heb ik uitgezet maar bovenin blijft '3g' staan en dat was bij mijn vorige telefoons dat die internetverbinding wél aanstaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

instellingen, netwerken en verbindingen, mobiel netwerk, gegevensservices uitzetten. Mobiel internet van je provider staat dan uit. 3G blijft staan omdat dat het service-protocol van de verbinding voor bellen e.d. is.