Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een tasje voor mijn iphone 4 waar mijn Iphone incl. case/shell inpast. Liefst moeten er ook pasjes/kleingeld in passen. Wie heeft een tip?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
792

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je naar www.theawesomer.com gaat, zie daar een filmpje met precies de tas die jij hierboven beschrijft. Daarbij staat er een link waar je hem kan bestellen. Het is een boekmodel, dus lijkt net of je in een boekje ter grootte van je tel aan het lezen bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind hem erg mooi. Trouwens ook erg duur! Maar: dit is een case op zich. Ik heb een kunstofcase om mijn Iphone en die wil ik in een tasje. Graag nog meer ideeën.

Andere antwoorden (2)

houd aanbieding van de dag in de gaten, hier staan ze ook vaak op. (van de week nog)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een mnd geleden een echt mooi leren tasje /wallet gekocht./ fuchsia. :
Heet: Piel Frama Iphone 4 Wallet !
Het wordt in italie of spanje met de hand gemaakt, en is oa op deze site te verkrijgen in 5 kleuren.(maar voor de kleuren Fuchsia, groen blauw even mailtje sturen).
Het is erg mooi, stevig, en je kan er ook naast je iphone , pasjes en brief geld indoen evt. rijbewijs.
Ik ben er ERG tevreden over, service ook goed.
past alleen de iphone Zonder cover in, erg strak, maar ook beter, valt er dan zeker niet uit.
Wel iets duurder dan een gewoon tasje , maar het is het geld dubbel en dwars waard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding