Ik zoek een tasje voor mijn iphone 4 waar mijn Iphone incl. case/shell inpast. Liefst moeten er ook pasjes/kleingeld in passen. Wie heeft een tip?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je naar www.theawesomer.com gaat, zie daar een filmpje met precies de tas die jij hierboven beschrijft. Daarbij staat er een link waar je hem kan bestellen. Het is een boekmodel, dus lijkt net of je in een boekje ter grootte van je tel aan het lezen bent.

houd aanbieding van de dag in de gaten, hier staan ze ook vaak op. (van de week nog)

Ik heb zelf een mnd geleden een echt mooi leren tasje /wallet gekocht./ fuchsia. : Heet: Piel Frama Iphone 4 Wallet ! Het wordt in italie of spanje met de hand gemaakt, en is oa op deze site te verkrijgen in 5 kleuren.(maar voor de kleuren Fuchsia, groen blauw even mailtje sturen). Het is erg mooi, stevig, en je kan er ook naast je iphone , pasjes en brief geld indoen evt. rijbewijs. Ik ben er ERG tevreden over, service ook goed. past alleen de iphone Zonder cover in, erg strak, maar ook beter, valt er dan zeker niet uit. Wel iets duurder dan een gewoon tasje , maar het is het geld dubbel en dwars waard.

Bronnen:
http://www.dressmymobile.nl/piel-frama-iph...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100