Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is t-mobile een betrouwbaar netwerk?

Mijn ouders zeggen dat je niet overal berijk hebt met t-mobile klopt dit?
Ik woon vlak bij een rivier misschien dat dat nog wat uitmaakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
853

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

t.mobile staat nu bekend als een van de slechtste kwa bereik zelfs me neef zegt het en die werkt bij t.mobile zegt toch wel genoeg denk dat iemand die erbij werkt en zegt bereik is slecht zou dan toch eerder denken om naar een andere provider te gaan die beter is kwa bereik maar de keus is uiteraard aan jezelf succes met het vinden van een provider
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

T-mobile heeft een dekkingskaart met daarop waar ze bereik hebben en hoe goed het bereik is.

T-mobile is slecht in het nieuws geweest de afgelopen tijd dus het kan zijn dat mensen dit hebben onthouden en dat daarom je ouders dit zeggen.

Ik woon in een klein dorp en gebruik T-mobile voor mijn mobiele internet en het bereik is super goed en het doet het altijd. Maar dat zegt niks of het ook bij jou werkt. Misschien even zeggen waar je woont zodat je de ervaringen krijgt van mensen die ook daar wonen / werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
T mobile heeft m.i. één van de betere netwerken.
Heb jaren via ze gebeld op alle plaatsen in Naderland,behalve Groningen en Friesland en Zeeland en overal goed bereik gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er natuurlijk aan waar je precies woont en of een bepaalde provider daar goede dekking heeft. Tenminste, als je thuis wilt kunnen bellen. Je kunt dus het beste de dekkingskaarten vergelijken en opzoeken hoe het is op de plek waar je woont/werkt/het vaakst bent.
Voor een meer algemene vergelijking zie de bronlink.

Toegevoegd na 53 minuten:
Wijk bij Duurstede ziet er wel aardig uit maar de directe omgeving heeft nogal wat witte plekken.
Deze kaart is van T-Mobile zelf, dus ze zullen er wel het beste van gemaakt hebben.
Eerst nog maar even naar andere providers kijken lijkt mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een ZEER slechte bron... Infoteur: Marensa
Publicatie: 14-08-2008
Rubriek: Zakelijk / Diversen
Reacties: 11 ====
2008 dat is een eeuwigheid geleden in de telecomwereld!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2008 is wat lang geleden, dat is waar.
15 juli 2011 dan:
http://www.bright.nl/bereik-t-mobile-het-slechtst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die is wel recenter maar die wordt gevuld met gegevens van mensen die een Android hebben. Zoveel zijn dat er nou ook weer niet en misschien totaal niet representatief. Ik heb ook een Android maar ik gebruik die app niet. Ik denk dat er wel meer zijn die het niet boeit.
Nee, van alle hoofd netwerken (KPN, Vodafone, tmobile) is tmobile de slechtste.. Zeker wanneer je veel gebruik maakt van mobiel internet..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik zelf sinds een jaar T-Mobile icm een smartphone en de dekking is echt allerbelabberdst. Zelfs in grote steden haal ik zelden een vol bereik en het G3 internet is nog slechter.
Ook uit een app die veel mensen geïnstalleerd hebben, blijkt de verbinding slecht te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verschilt natuurlijk waar je woont.
Ik had het probleem eerst ook alleen ik heb nu telfort i.p.v. T-Mobile en dat gaat bij mij wel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het is betrouwbaar, elke provider heeft wel gaten in de dekking, over het algemeen is de dekking prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding