Hoe kan het een onbekende oproep niet opgeslagen worden in je mobiel?

ik word regelamtig anoniem gebeld door echte anoniemer, ik bedoel ik hoor niets van de beller, als ik het ophang na het opnemen wordt daarna niet opgeslagen in mijn mobiel! hij wordt wel opgeslagen als ik de oproep mis en niet kan opnemen?
In andere gevallen word ik ook wel soms onbekend gebeld door wel bekenden, na het gesprek wordt de oproep dan wel opgeslaan!, ik snap het niet hoe dat komt, enig idee iemand???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (2)

Dit heb ik ook, mij is verteld dat je dan iets indrukt zodat je je zelf belt. Dat kun je ergens veranderen bij de instellingen maar hoe weet ik niet kan ik zelf nog niet achter komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat noemen ze een zogenaamde nepoproep.
Je drukt dan {onbewust} een knopje in en je telefoon gaat rinkelen net of er iemand belt. Dit kun je gebruiken als je in een saaie vegadering zit om even weg te gaan.
Maar je kunt er zelf ook onbewust op drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar ik heb dit al met twee mobielen, in een jaar lang en soms ligt de telefoon ver van mijn hand op de tafel ofzo of in mijn tas? hoe is dat nou te verklaren??!!! wat raaaaar