Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik achterhalen hoe mijn stiefvader aan die foto komt op zijn mobiel? Zie info.

Plots vond ik foto's van vrouwen op stiefvaders pc. Later vond ik ze elke dag en waren de vorige al weer verwijderd.
zes jaar later, komen we terug van vakantie en laat hij foto's zien die hij geschoten had met zijn mobiel toen wij in de aankomsthal kwamen (hij was niet mee ivm. Werk en dus 10 dagen alleen thuis). Plots vond mijn moeder een foto van een blondine. Hiermee confronteerde ze hem, maar hierop reageerde hij heel kalm en het leek best vermijdend. 'oh, weet niet hoe hij daar tussen komt.'
Voor mijn gevoel is dit best verraderlijk. Voor de gewone foto's te bekijken, mocht ik de telefoon hebben en vond ik ook die foto. Ik keek bij de eigenschappen en zag dat hij om tien na twaalf 's nachts op zijn telefoon (op de een of andere manier) kreeg. In de tijd dat wij op vakantie waren.

Ik weet niet wat ik hierover moet denken, maar goed. Ik wilde net dus even opnieuw naar de foto en zijn eigenschappen kijken, maar hij was inmiddels al verwijderd.
Mijn vraag is of er één of andere manier bestaat om toch nog te achterhalen hoe hij deze gekregen heeft? Buiten het hem te vragen en hem er opnieuw mee moet confronteren, met veel kans op ontkenning? Hij heeft een Nokia Touchscreen, soort smartphone.

Ik vertrouw hem echt niet ...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
549

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Hmz... Ik denk niet dat hij kwade bedoelingen heeft. Anders zou hij vast een stuk discreter met zijn mobiel omgaan. Het zou kunnen dat hij deze foto's van internet heeft. Misschien kan je ook de "naam" van de foto's zien? Als de foto een naam heeft die de telefoon normaal zou geven aan een foto, dan weet je dat hij hem zelf heeft genomen.

Maar zolang deze vrouwen niet (geheel) naakt zijn, lijkt het me vrij onschuldig...

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk even op zijn pc in de map c:windows/temp. Dan kan je de eigenschappen misschien ook terug vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding