Als je een abonnement op blackberry internet hebt wel. Anders niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
A_ Heeft hij wel een BlackBerrie? B_Als het binnen de data bundel valt kost het niets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap je antwoord niet helemaal... Wat heeft dit met binnen de databundel vallen te maken? Ik geef gewoon antwoord op de vraag. Ik ga hier uit van een Blackberry ja. Aangezien 'pingen' toch vaak wordt geassocieerd met een Blackberry.
Als je thuis werkt via Wifi word normaal gesproken het de data bundel niet gebruikt. Dus dit kost je niets, behalve je vast adsl/internet kosten van je vaste lijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, gewoon op je pc naar startmenu, uitvoeren, "cmd" intikken. En dan kan je de opdracht 'ping ' uitvoeren.
Dat is helemaal gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heej , ik wil ook graag pingen via wifi en ik vond het niet zo'n duidelijk uitleg , zou je het me misschien willen uitleggen?
Met wifi kan dat ja!