Problemen met provider mobiel wat te doen?

Ik had wat problemen omdat ik niet kon internetten met mijn mobiel.
Gisteren gebeld met Hollandsnieuwe en ze zouden het zsm inorde maken.
Sinds vandaag hebben ze de hele simkaart geblokkeerd ofzo want mijn mobiel geeft aan geen netwerk.
Dus vandaag weer gebeld en als antwoord weer: wij zullen het zsm in orde maken.
Wat kan ik doen, ik betaal ervoor en wil graag mijn belminuten en mb's gebruiken.
Moet ik afwachten of wat anders?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik had hetzelfde probleem met Ben en toen hadden ze dit geadviseerd: Ik wil je vragen om je netwerk handmatig op Ben te zetten. Schakel hierna de telefoon uit en aan. * Ook wil ik je vragen om je simkaart in een andere telefoon te proberen, om na te gaan of hetzelfde probleem optreedt. Het is mogelijk dat het aan je telefoon ligt in plaats van aan de simkaart. Bij mij is dit gelukt, hoop dat je hier wat aan hebt, succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100