Als ik in bonaire zit in me hotel en heb daar wifi, kan ik dan met me blackberry pingen? (vodafone blackberry blox) op wifi?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (6)

Als het goed is kan dat gewoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JAA het kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan, zolang je maar zorgt dat je echt op wifi zit en niet pingt via het internet van Vodafone, anders wordt het een duur geintje. Fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je moet we'll je mobiele netwerk uitzetten anders staat je internet aan en betaal je veeel geld. Dan kan je je wifi aanzetten en moet ook je gegevens service aanstaan. Dan kan je pingen en internetten maar niet smsen etc. Dan moet je je gegevensservice weer uitzetten en dan je mobiele netwerk aan. Als je het op deze manier niet doet gaat er alsnog geld vanaf omdat je internet dan toch aanstaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je gegevens service laat je gewoon aanstaan. Alleen mobiel netwerk uitvinken is genoeg, dan krijg je geen extra kosten.
zolang je wifi hebt, kan je zoveel pingen als je wilt. geen wifi ---> dure telefoonrekening. dus let wel goed op! fijne vakantie (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan gewoon, zorg er wel voor dat je je mobiel internet uitschakelt. Anders heb je de kans dat als je wifi wegvalt, dat ie dan automatisch overschakelt op mobiel netwerk en dat wil je niet hebben..

Fijne vakantie en succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe zet je je mobiel netwerk uit op blackberry? Door naar verbinding instellingen te gaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh heb t al!