Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe moet je je ping registreren?

je zou moet kunnen pingen via wifi maar ik weet niet hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
942

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je moet ff je klantenservice van je provider bellen. Dan kom je op een site daar moet je een soort van mail aanmaken en dan doet je ping het. En je kan idd pingen via wifi want dat doe ik ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor ping moet jw betalen dua is niet mogelijk behalve als je er al voor betaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je ping hebt geactiveerd, kan je je gegevensservice uitzetten en wifi aanlaten, dan kan je pingen via wifi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het over Blackberry ping hebt, dan heb je eerst een Bis aansluiting nodig ( Blackberry internet) en zodra je daar geregistreerd bent, dan pas werkt je ping. Via wifi kun je je dus niet registreren dat gaat alleen vanaf je Blackberry zelf. Ben je eenmaal geregistreerd dan hoef je niet nog eens apart te registreren voor wifi, deze doet het dan gewoon zodra je verbinding maakt met een wifi netwerk en dan kun je dus ook via wifi pingen. Zonder een Blackberry internet abonnement kun je nooit pingen, ook niet via wifi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dit het beste antwoord. +

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding