Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Whatapp: melding dat nummer te lang is, wat nu?

Mijn broertje heeft net z'n Samsung Galaxy 2 ontvangen en wil Whatsapp gebruiken. Net belde hij me, dat wanneer hij zijn nummer invoert, hij de melding krijgt dat het opgegeven nummer te lang is. Weet iemand of hij iets fout doet, zo ja, wat? Ben niet bij hem dus ik weet het effe niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
659

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Wellicht door niet het landnummer te melden. Of mogelijk spaties weg te laten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk staat er: (+31) en moet je daarna je nummer invullen. Je begint dan met 6 in plaats van 06. Is jou nummer 06123 dan vul je nu in 6123.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heeft hij perongeluk een extra nummer ingetoetst....

wel zijn hele 06 nummer gebruiken en niet met +31 beginnen.

Misschien whatsapp even opnieuw installeren, dus eerst goed weghalen en het dan nog een keer opnieuw proberen.

Heeft hij wel de juiste whatsapp voor zijn mobiel? (dus niet bijvoorbeeld degene die voor Blackberry bedoeld is)

Goed, ik roep ook maar wat, maar echt veel meer info hebben we niet.

hoop dat je er uit komt, misschien moet anders je broertje zelf uitleggen wat er gebeurd en wat hij daarvoor allemaal gedaan heeft.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of moet je juist wel met +31 beginnen? Als dat zo is, zal dat aangegeven worden tijdens je installatie.

en dan moet je zorgen dat je niet een extra 0 gebruikt....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp kan ook gewoon met +31 werken dat maakt het nummer niet te lang. De 0 moet dan inderdaad wel komen te vervallen dus je 06 nummer begint na de + 31 dan met alleen de 6. Ik heb die melding zelf ook een keer gehad en toen bleek dat verholpen te zijn nadat ik Whatsapp geüpgrade had naar de nieuwste versie. Dit zou je dus eventueel ook nog kunnen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding