iemand hoe je van een Samsung G600je muziek naar je Geheugenkaart kan (ik werk met het programma multimedia manager)?

ik heb een Samsung G600 maar het lukt maar niet om mijn muziek te verplaatsen naar mijn geheugenkaart. maar het lukt niet

iemand hetzelfde probleem?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je er een usb kabel bijgeleverd gekregen?

Het beste antwoord

Bedoel je dat je vanaf je telefoon niet naar de geheugenkaart gekopieerd krijgt of van de computer naar de geheugenkaart?
Vaak is het namelijk zo dat je vanaf je computer eerst naar de telefoon moet kopiëren en dan van daaruit pas weer naar de geheugenkaart (dat was bij de mijne dan)

Lukt dat niet, dan kan het misschien aan de kaart zelf liggen:
- Geeft hij in je scherm aan dat de geheugenkaart herkend wordt (bij Samsung rechtsbovenin je scherm). Anders kan het zijn dat hij niet goed, verkeerd om oid erin zit. Je moet die dingen bij Samsung helemaal doorduwen en soort van klikken zodat hij vast zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je het is gelukt