BlackBerry..?

Als je een blackberry met abonnement kost, hoeveel kost dit abonnement dan per maand ? Ik wil namelijk binnenkort een blackberry met abonnement, maar hoe lang gaat de blackberry zelf gemiddeld mee? En als ik een abonnement heb kan ik toch gewoon op msn, ping, hyves, twitter, youtube enzo ?

Toegevoegd na 1 minuut:
1e zin: Als je een blackberry met abonnement NEEMT. Niet kost, typfoutje :')

Toegevoegd na 28 minuten:
Kun je trouwens ook een abonnement nemen die i.p.v. 2 jaar, maar 1 jaar loopt. En dat je dan weer een nieuwe tel. mag uitkiezen en weer elke maand je abbo betaald?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Opzet van mijn Abonnement.

€ 15,- blackberry internet
€ 17,50 abonnementskosten incl. 150 min gratis bellen
€ 2,50 sms bundel 50stuks. ( ja er zijn mensen zonder ping/whatsapp )

Bij elkaar €35, - waarvan het eerste jaar 50% korting dus voor een 2 jaar lopend abonnement is het.
afgerond €26,25 per maand.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit is een incl. een blackberry die ze erbij doen.
BB 9780.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ligt helemaal aan het abonnement. Als je op desbetreffende sites kijkt zie je dat die abonnementen ongeveer 30 per maand zijn. Als je een blackberry met een abonnement neemt kan je gewoon pingen. Blackberrys gaan alleen niet erg lang mee, denk aan 1 tot max 2 jaar. Het besturingssysteem crasht vaak en de telefoons zijn niet erg stevig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dus ik kan rekenen op zo'n 30 euro per maand. Ik had al zoiets gehoord, dat ze niet erg lang mee gaan. Maar stel dat die na een jaar (ongeveer) kapot gaat. Hoeveel moet je dan betalen? Om een nieuwe te krijgen?