wat is een goed mobiel abonement waarbij ik gratis een iphone ( niet de nieuwste ) krijg ?

krijg ik bheeb nu een abonnement met 300 min en onbeperkt sms, maar ik sms gemiddeld 200 x per maand.Ik wil niet te veel per maand kwjijt zijn, 35 euro vind ik bijv voldoende.maar ik kan neiet wijs uit alle aanbiedingen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Kijk eens op GSMeasy.nl verder vind je (bijna) geen abonnementen meer met een oude iphone. Ook is 35 euro per maand weinig voor een iphone, als je je iphone gratis wilt moet je denken aan minstens 50 euro de maand (incl. internet).