Wanneer wordt de Iphone 4 gratis bij een T-mobile abonnement?

Iphone 4 /abonnemt/tmobile

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Het is een Apple product, en zoals je waarschijnlijk wel weet zijn die behoorlijk prijzig. Voordat je een Iphone 4 dus gratis bij een abonnement krijgt kun je dus nog wel even wachten...

Mijn tip is wachten tot de Iphone 5 uitkomt, aangezien de waarde van de Iphone 4 dan daalt en je er waarschijnlijk wel een aardig abonnementje uit kunt slepen. Nadeel hiervan is echter wle dat je met een verouderd toestel loopt.

Mijn echte tip is niet wachten tot je een Apple phone gratis krijgt bij een abonnement. Apple producten zijn nou eenmaal erg duur dus je zult waarschijnlijk altijd iets bij betalen.

Als je toch graag je telefoon gratis wilt bij je abonnement kun je misschien beter gaan voor een Android telefoon als een Samsung Galaxy S II, HTC Sensation en Optimus 2x Speed. Deze telefoons zijn Dual-core en ik heb mijn Galaxy S II gewoon gratis gekregen bij een abonnement.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een hoog genoeg abonnement neemt. ook kan je vaak in de winkel (niet online dus!) afdingen op een abonnement/toestel. doe hiervoor even onderzoek naar de prijzen bij de concurrentie.