ik zou graag een nieuwe mobiel willen hebben alleen ik zit nog tot volgend jaar april aan mijn sim only abonnement van vodafone vast

ik zou graag een nieuw abbonement af willen sluiten zodat ik een nieuwe mobiel uit kan kiezen, kan ik dit nu al doen en dan mijn oude nummer wel meenemen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat kan alleen als je je sim only afkoopt. Niet genoten maanden worden dan ineens in rekening gebracht. Je kuntbeter gewoon een los toestel kopen, dan ben je, zelf binnen dat jaar al goedkoper uit... Even sparen dus...