Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg ik op mijn HTC Wildfire van sommige sms berichten wel en van sommige niet de naam van de afzender te zien?

Alles staat in contacten en versturen naar de juiste persoon is geen probleem maar als die antwoord zie ik van de ene persoon wel de naam als afzender staan maar van een ander weer niet????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
794

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als degene waarvan geen afzender is te vinden NIET in Uw contacten lijst staat is dit het geval . Bijvoorbeeld een sms van Uw aanbieder /provider.. Als een vriend of vriendin in Uw contact lijst staat ,zult U ook zijn/haar e-mail adres herkennen. Dit is op mijn Android toestel het geval. Verder gebruik ik Chompsms een heerlijke app,waarmee razendsnel elke mail kan worden afgelezen.Als een vriend /familielid dit ook heeft kunt U daarmee gratis berichten versturen.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 29 minuten:
Het kan ook nog zijn,dat degene die U niet kunt achterhalen c.q. aflezen zijn/haar 06 nummer op "onzichtbaar " heeft staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie je misschien als afzender +31612345678 terwijl die persoon als 0612345678 in je contactlijst staat ? Zo niet, kijk dan even of de nummers op een andere manier verschillen (op een of andere manier snapt je telefoon misschien niet dat de nummers als "hetzelfde" opgevat moeten worden)
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding