is het waar dat op je bb pingen enz. Echt betaald word?

bij t-mobile dan. De ene zegt wel de andere niet wat is het nou?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De Tweede Kamer heeft recent besloten dat dat niet mag. Toch proberen telecomproviders van alles om extra geld te verdienen aan zulke diensten. Zoals het er nu naar uitziet, zullen de diensten geen extra geld kosten.

Waarschijnlijk zullen de providers dat compenseren door meer geld te vragen voor snellere internetbundels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus het gaat zkr niet door of is dat nog niet zkr?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Providers mogen geen extra kosten rekenen voor diensten als BB Ping, WhatsApp en Skype. Dat gaat dus ook niet gebeuren. In plaats daarvan zullen telecombedrijven bijvoorbeeld datalimieten instellen, waardoor het internet duurder zal worden. Je kunt dan dus niet meer onbeperkt internetten, maar betaalt op een bepaald moment meer geld naarmate je meer gebruikt. Maar geen zorgen, je zult NIET extra gaan betalen voor Ping.