Kan je met een Samsung star Qwerty fotos uploaden op facebook?

Zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik heb geen manier gevonden om dit te doen. Je kunt wel de geheugen kaart uit de telefoon halen en in de computer doen. Ga dan naar de "DCMI" folder, daar zul je al je foto's vinden en deze kun je dan vanaf je computer naar Facebook uploaden.