Zijn er goedkope telefoon abonnementen beschikbaar om naar Honduras te bellen

Kan ik via skype een abbo nemen in honduras of zijn er andere mogelijkheden om lekker lang en goedkoop te bellen naar Honduras ?

Toegevoegd na 3 uur:
Op de plek in Honduras waar ik naar toe wil bellen hebben ze geen internetverbinding. Maar Skype werkt toch ook naar vaste verbindingen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als diegenen in honduras internet hebben nemen ze zelf toch ook skype ?
is gratis
capthavoc
14 jaar geleden
Met Skype kun je wereldwijd gratis bellen.

Je hebt in Honduras natuurlijk wel een Internetverbinding nodig met voldoende bandbreedte.