iPhone 16GB of 32 GB?

Ik ga binnenkort een iPhone bestellen en nu twijfel ik tussen de 16 GB versie en de 32 GB versie. Zijn er mensen die de 16 GB versie hebben en dit te weinig vinden? Hoeveel GB vult een redelijk heavy user?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het ligt eraan wat je ermee van plan bent. Ik heb een 16 Gb versie en die is voor 70% leeg.
Op 16 GB kun je 4000 MP3'tjes opslaan. Ik heb genoeg aan een paar honderd. Wil je veel films opslaan dan kun je de grotere overwegen.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb de app Simplify Music en Photo erop staan. Dat betekent dat je AL je muziek en AL je foto's van je thuispc gewoon ALTIJD bij je hebt (wel in de sluimerstand laten staan).

Ik kan bij ALLE documenten van thuis met Yoics.

Dus als je op je meest belangrijke plekken een goede 3G of zelfs wifi hebt, heb je geen enorme ruimte meer nodig en hoef je je niet steeds weer af te vragen wat je nou op je iPhone moet zetten en niet. Je hebt gewoon alles bij je...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb 8 GB en die had ik zo vol en ben geen heavy gebruiker, dus als je dat wel ben en er veel tegelijk op wil houden zou ik voor de 32 gaan.