waar op mijn blackberry curve kan ik zien hoeveel internet ik nog nodig heb van de 1GB die ik elke maand krijg?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb een prepaid simkaart van vodafone met de actie dat ik 6 maanden gratis internet heb.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als U zich registreert op My Vodafone - zo heb ik begrepen- is het volgende mogelijk ( dit stond er vermeld) Je kunt ook je tegoed opvragen via je mobiele telefoon. Heb je Vodafone Prepaid? Toets *101# op je mobiele telefoon en druk op de SEND-toets. Je krijgt een sms'je met informatie over je tegoed. U kunt zich zowel persoonlijk als zakelijk aanmelden: https://my.vodafone.nl/my_vodafone_inloggen Groet:Zoekertje Toegevoegd na 1 minuut: Op die manier kunt U dus lezen,wat Uw beltegoed en/of Internet bundel (nog) bedraagt.

Bij vodafone bel je gratis naar 1200, Wacht 20 seconden tot de vrouw begint met nummers noemen. Typ dan 2 en daarna 4 in. Je krijgt nu een SMSje met alle informatie. *101# is alleen voor je beltegoed.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100