Andere manieren om geld te verdienen dan een krantenwijk ?

Ik wil liever een blackberry curve 8520 dan een samsung chat, maar ik heb geen krantenwijk.

Ik heb me bij een stuk of 10 krantenwijkjes aangemeld, maar ik ben (na een paar maanden) Nogsteeds niet gebeld.

Een bb curve kost 20 euro p/m ( waarik hem wil kopen ) . Op mijn bank heb ik nu zo'n 475 euro en ik krijg 17 euro zak geld p/m.

Ik wil dus nog wat meer per maand verdienen voor die mobiel en ook voor andere spulletjes (make-up) Etc.

Klusjes zoals heidje voor karweitje etc.. verdien je best weinig mee en het liefst heb ik iets wat ik elke maand/week moet doen.

Ik ben 13 jaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Toen ik in groep 7/8 zat (11jaar), 10jaar geleden, liep ik met mijn broertje (9jaar) ook een krantenwijk elke woensdagmiddag. Omdat je nog erg jong bent zullen ze je waarschijnlijk niet terug bellen, zo'n wijk is namelijk best een verantwoordelijkheid? Daarom had mijn moeder zich opgegeven voor de krantenwijk, die we dan meestal met zijn 3e liepen. Soms viel mijn oma in. Ieder van ons kreeg dan 5gulden, de 5gulden van mijn ouders stopte ze in een pot en als die bijna vol was deden mijn ouders er wat extra geld bij om iets leuks te gaan doen met z'n alle!
En als je dan een krantenwijk hebt loont het vaak om extra zakcentje op te halen met kerst!

Verder heb ik toen ik 13 was bij een boer gewerkt. Ik heb 4 zomers aardbeien geplukt en 1 jaar tuinbonen! Verder zou je bessen, appels of ander groente en fruit kunnen plukken!

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Hond uitlaten voor werkende buren?
Auto wassen van thuis en buren?

Je zult het met je 13 jaar nog van kleine klusjes moeten hebben omdat je nog zo jong bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Appelsplukken ik ga dat doen in de vakantie voor 2,50 per uur . Je word er ook nog lekker bruin van in het zonnetje ! :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oppassen? Of help je ma/pa
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moet je advertenties in de gaten houden. Zoals in de plaatselijke kranten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je aanmelden als werkzoekende voor vakantiewerk en werk op zaterdag bij het uitzendbureau.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kind is 13.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kun je ook bij een uitzendbureau je aanmelden voor vakantiewerk
Misschien kan je een hulpje zijn op de markt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een winkel werken in het weekend is echt super leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als 13- of 14-jarige wil je wel eens een extra zakcentje verdienen. Misschien lijkt een krantenwijk je wel wat, of vakken vullen in de supermarkt. Maar je moet ook nog naar school en huiswerk maken. Je mag daarom niet te veel werken en niet alles doen.

Op schooldagen mag je na schooltijd lichte karweitjes in je eigen omgeving doen, zoals oppassen bij familie of kennissen, auto's wassen, helpen bij het verspreiden van folders en dieren voeren op een kinderboerderij. Dit mag hooguit 2 uur per schooldag. Een krantenwijk mag je nog niet hebben.

Op zaterdag mag je maximaal 7 uur werken. Naast de klusjes in je eigen omgeving mag je dan ook licht, ongevaarlijk werk doen, zoals helpen met vakken vullen en groenten oogsten of fruit plukken. Met 'helpen' wordt bedoeld dat je het werk niet helemaal zelfstandig mag doen en dat er altijd een volwassene in de buurt moet zijn om op je te letten. Werk in een fabriek of magazijn en achter de kassa is verboden. In totaal mag je per schoolweek niet meer dan 12 uur werken.

Voor de vakantie zijn de regels wat minder streng. Je mag in totaal 4 weken werken, waarvan 3 weken aaneen. Per vakantiedag is het maximum 7 uur, per vakantieweek 35 uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens in je kledingkast wat je allemaal wel kwijt kunt/wilt en zet dit op www.marktplaats.nl of ga op een rommelmarkt staan! Speelgoed verkoopt vaak ook wel goed. Zo heb jij een legere kast en een vollere portomonnee: 2 vliegen in 1 klap dus!

Wil er nog wel even bij vermelden dat niet iedereen op Marktplaats betrouwbaar is. Laat je dus helpen door ene volwassene om een advertentie op te stellen en laat altijd de koper eerst het geld overmaken naar jouw rekening voordat je het opstuurt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
abbo? en waarom een blackberry?? ik geef nu mijn mening maar ik zal er toch naar kijken:

1.Htc heeft android
2.Blackberry gaat snel kapot
3.htc is mooier
4.htc kan whatsapp
5.htc heeft android market
6.nooit nemen voor de ping whatsapp hebben meer mensen
7.Htc heeft live achtergronde
8.htc heeft uitgebreide instellingen
9.en als je zo graag zo'n toestenbordje wil heb je ook nog de htc cha cha ofzo
10.HTC heeft htc sense
11. htc heeft super snel internet
12. Htc heeft voice search

etc etc.

en denk maar niet dat ik een super htc gek ben want ik had ook bijna een blackberry maar toen hoorde ik van me broer dat ze steeds kapot gingen dus ik was een beetje kijken dus ik ben bij de winkel zegt die gast van de blackberry nee dat is echt een afraader dus ik ging kijken naar de htc desire s en raad wat ik heb em nu en het is echt een top apparaat ohjah en het heeft 8 megapixel camera een bb bold maar 5 torch ook 5 en curve 2 oh jah en htc heeft widgets maar zo kan ik wel door gaan maar het is je eigen keus ik ben hier niet om de bb af te zeiken maar om jouw te laten denken want je kan het maar een keer uitgeven en dat moet je dan gelijk goed doen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oo je bent 13 jaar
dat word moeilijk
ja....
je kan altijd gaan ramen wassen bij de buren !
of auto wassen/ stofzuigen/ afwasmachine opruimen
eten koken / dweilen/ blaadjes vegen/ je oude oma helpen
oppassen op kinderen /
ik hoop dat je er iets aan hebt
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf 13 mag je beginnen met een krantenwijk, vanaf 14 jaar mag je beginnen met het werken bij voorbeeld bij een supermarkt of bij een bejaarden te huis afwassen maar bepaalde tijden (heel weinig), als je 15 bent mag je hetzelfde doen (iets meer), en vanaf de leeftijd 16 mag je onbeperkt werken. Dus je hebt weinig keus, als ik jouw was zou ik of wachten totdat je een krantenwijk hebt of de klusjes doen die je toch eigenlijk niet zo leuk vind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste, ik heb ook een BB Curve 8520 en hij was een maand gelden 160 euro, niet heel duur en wel super fijn Maar hier een paar ideeen om geld te verdienen:
1. Mest je kamer en kledingkast uit. Je kan de spullen en kleren verkopen op markt plaats of kijk of er snel een vrijmarkt komt is de buurt.
2. Voorals je een instrument bespeeld: Ga muziek maken.
3. Werk bijvoorbeeld bij een boer en als je in de stad woont kijk of je bij een restaurant mag werken.
4. Hang advertenties op bij de supermarkt met bijvoorbeeld: Ik wil iemand auto wassen, hond uitlaten, ramen lappen, oppassen enzo..
Succes!x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, ik ben 13 jaar. Ik doe zelf een folderwijk en verdien ongeveer 20-30 euro per week. ik doe de wijk alleen en mijn vader wil nog wel eens vouwen, maar dat doet hij omdat hij het zelf leuk vind. (ik dus niet!)
maar ik verdien makkelijk meer dan 110 euro p/m nu.