Wat te doen bij kwijtraken iPhone in zee incl verzekering?

Ik heb een iphone4 sinds 5maanden ofso, inclusief de verzekering die je bij tmobile kon nemen voor 10uro per maand.
Nu staat er bij alle schadeposten die je kan maken dat je je kapotte toestel moet inleveren, in welke staat dan ook. Behalve als het om diefstal gaat(duhh)

Nu is mijn vraag: hoe zit het als je je iPhone in de zee/kanaal/rivier laat vallen en je vind hem niet meer terug? Kost het je dan nogsteeds je eigenrisico en krijg je een nieuwe, of wat?

Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (3)

Misschien dat je het via een doorlopende reisverzekering kunt claimen. ( als je die hebt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt hem toch ook verzekerd tegen verlies? Nou, je bent hem zeker verloren. Lees de polis even na of je daarvoor ook verzekerd bent en niet alleen schade of diefstal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meld gewoon de schade en de oorzaak en dan hoor je het vanzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is meer een 'wat als' vraag...