wat is het verschil tussen boven je bundel en buiten je bundel?

Ik zit met mijn mobiele telefoon abbonoment 0.90 cent boven mijn bundel en 0,00 cent buiten mijn bundel. ik heb alleen geen idee wat t verschil is tussen die 2

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je gaat boven je bunden als je je credits op hebt gemaakt. Als je bijvoorbeeld 20.00 euro had, heb je voor 90 cent teveel gebeld/ gesmst.

Buiten je bundel betekent dat je gebruik hebt gemaakt van diensten die niet in je bundel inbegrepen zijn. Dit zijn bijvoorbeeld 0900- nummers, en bij sommige abonnementen, het inspreken van voicemails.